دانلود پچ های بازی BattleField2
وبلاگ غیر رسمی بتل بازان (2)
دانلود پچ های بازی BattleField2
نویسنده : محمدحسیین تاریخ : چهار شنبه 30 دی 1394

Battlefield 2 Patch; میدونم که خیلیا دوست دارین آنلاین بازی کنین. خیلیاتون هم دوست دارین بتلفیلد رو آنلاین بازی کنین. خب راه حلی برای این بازی وجود داره! شما میتونید با دانلود دوتا پچ 1.41 و 1.5 قابلیت آنلاین بازی Battle Field 2 رو فعال کنید. ولی از کجا تهیش کنیم؟ خب معلومه، همینجا. تازه، با دانلود و نصب به ترتیب این پچ ها پشت سر هم دیگه احتیاجی به کرک نیست.


  شما میتوانید بازی Battlefield 2 را در اینجا مشاهده و دانلود کنید


همچنین میتونین مد های بیشتری مثل مد تیم اروپا و … نصب کنید. اطلاعات کامل پچ ها در ذیل نوشته شده و میتونید مشاهده کنید.

 

ویژگی Battlefield 2 Patch :

1. اضافه شدن نقشه های جدید مانند Bjorn Sundell و Operation Blue Pearl
2. اضافه شدن سلاح ها و تجهیزات جنگی جدید


 

دانلود پچ 1.41 بازی Battlefield 2

حجم فایل : 536MB | پچ بازی


دانلود پچ 1.5 بازی Battlefield 2

حجم فایل : 1.98GB | پچ بازی



نظرات شما عزیزان:

عابد
ساعت22:47---27 تير 1398
سلام هنوز سایتتون برقراره..و ان هستید؟سوالی دارم..
چطوری فقط پچ اسلحه دانلود کنیم..
..
اسلحه های مخفی رو باز کردم..
اما اشلحه های جدید..اینا رو از کجا دانلود کنم..لطفا میشه کمکم کنید..
پاسخ:سلام ، واللا اینی که شما میگی منم بلد نیستم


علیرضا
ساعت9:29---17 خرداد 1397
من پچ دوم رو دان کردم چجوری نصبشکنم نصب نمیشه
پاسخ:سلام، فیلم آموزش نصب پچ هستش


حسین
ساعت12:31---3 بهمن 1396

سلام
مهندس من بازی رو نصب کردم پچ 1.4 و 1.5 هم نصب کردم بازی هم اجرا میشه ولی هیچ تغییرات خاصی تو بازی دیده نمیشه نه نقشه جدیدی اضافه شده نه هیچی
یعنی پچ ها رو هم که نصب کردم چیزی جدیدی اضافه نشده
پاسخ: سلام، دیگه ببخشید موقع ساخت بازی زیاد تغییرات روش اعمال نکردم



دانیال
ساعت20:25---2 فروردين 1396
سلام ببخشید من گیم رنجرم دارم سی دی کیم دارم پچارو دان کنم مشلام حله یعنی نیتونم انلاین بازی کنم؟؟


amir
ساعت16:48---8 اسفند 1395
link kharabe

amir
ساعت16:47---8 اسفند 1395
link kharabe

مسلم
ساعت22:29---21 مرداد 1395
salam man pachharo nasb kardam vali aslaheha baz nashodan che konam?? lotfan rahnamae konid???

پاسخ:تو مطالب جدید میتونی آموزش باز کردن اسلحه هارو ببینی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: پچ ها، ،
:: برچسب‌ها: بازي پج Battlefield2,



.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بتلفیلد2(آموزش ، چیت و پچ) مي باشد.